Informatie

In het schildersatelier van de Stichting Marline Fritzius aan de rustieke Brouwersgracht in Amsterdam komen mensen met afasie bij elkaar om te schilderen of boetseren. Voor iedereen die dat wil is er individuele begeleiding van ervaren kunstenaars.

Er werken maximaal zes mensen tegelijkertijd in ons atelier. Ook wanneer u nog nooit heeft getekend en geschilderd of als u met links moet leren werken bent u van harte welkom. Schroom niet! Het plezier staat voorop; wat u zelf het leukst vindt om te maken kan een interessante zoektocht zijn. Er zijn geen kosten verbonden aan deelname.

Martje van der Heide, Mickey Philips, Janko Berman, Hanneke Franken en Guy Swart zijn de kunstenaars die lesgeven in ons atelier. Verder loopt het atelier dankzij onze toegewijde vrijwilligers.

Wilt u een proefles volgen? Neem contact op met Stichting Marline Fritzius. Klik hier om een video over het atelier te bekijken

Het atelier is nog op zoek naar vrijwilligers.
Neem contact met ons op voor meer informatie.