Aandacht voor de stichting in Boogh Magazine

Boogh helpt mensen omgaan met de gevolgen van hersenletsel. Ze geven ook een magazine uit. In het nieuwste nummer van Boogh Magazine is er aandacht voor Stichting Marline Fritzius.

Er staat een gesprek in het magazine met Gerard Sluik. Gerard was een huisschilder. Na een val raakte hij verlamd tot zijn middel. Daarnaast kreeg hij afasie van Wernicke. Hij vindt het moeilijk om te begrijpen wat andere mensen zeggen.

Gerard schildert en werkt met keramiek bij Boogh vestiging De Paraplu in Utrecht. Dat is een van de ateliers verbonden aan onze stichting.

Boogh magazine wordt gemaakt door en voor cliënten en medewerkers. In het magazine lees je alles over de ontwikkelingen binnen Boogh en in de gehandicaptensector.

Klik op de link om het magazine te kunnen lezen. Het artikel over Gerard staat op bladzijde 18 en 19.

Er staat ook een bespreking van ons boek over Marline in het magazine.