Een bedankje voor alle vrijwilligers

Vandaag is het Nationale Vrijwilligersdag, een dag om stil te staan bij al het werk dat onze vrijwilligers onbezoldigd voor ons verzetten, het hele jaar door.

Bij ons in het atelier hebben we een grote groep gastvrouwen en -heren en vervoersvrijwilligers. In totaal 27 mensen zonder wiens tomeloze inzet en hart voor de zaak het afasie-atelier niet zou functioneren.

Daarom hebben we voor ieder van hen een klein gebaar in een potje.
En spreken we onze hartelijke dank uit aan Ada, Anke, Berna, Carel, Cees, Daan, Grace, Gerda, Gerdien, Heleen B., Heleen F., Ientje, Jan, Jeanette, Jil, Joletta, Karin, Liesbeth, Loes, Lotte, Mary, Mirriam, Mischa, Rob, Roos, Wies en Wilma.

Vaste vrijwilligers Wies en Heleen B.

Onze vrijwilligers zijn heel belangrijk voor Atelier Marline Fritzius. De gastvrouwen en -heren zorgen ervoor dat alles goed verloopt tijdens de bijeenkomsten in ons atelier. Ze zorgen voor de koffie en thee, schieten te hulp waar nodig en verzorgen de algehele feestvreugde, zoals Karin in deze video vertelt. Roos en Karin zijn allebei al lang vrijwilliger bij ons. Daarom dit gesprekje met hen.