Nieuwe kasten in ons atelier

Er is de laatste tijd hard gewerkt in ons atelier om meer opbergruimte te maken. Nieuwe kasten werden gebouwd en geïnstalleerd door Richard en zijn team.

Richard rekende geen loon en alleen de materiaalkosten. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee.

Richard is samen met zijn vrouw Diana initiatiefnemer van de stichting Talent aan de Slag. Deze stichting stelt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt in staat om onder professionele begeleiding werkervaring op te doen en een vak te leren. Zodoende kunnen ze een zinvolle bijdrage leveren aan de maatschappij en de kans vergroten om door te stromen naar een reguliere arbeidsplaats.

Op de foto’s kun je de het resultaat van hun inspanningen zien.

De kasten en meer van Talenten aan de Slag-projecten staan op De site Talentaandeslag.nl.