Onze fantastische VerVoersVrijwilligers

We willen even de spotlight richten op onze VVV’ers: onze onmisbare VerVoersVrijwilligers. 😊 Zonder hen kunnen Roël en Denise niet wekelijks al jaren met veel plezier naar ons atelier komen.

Deel van de VVV'ers: Ientje, Gamze, Marian, Lotte.

Door drukte van verzorgers in verpleeghuizen hebben wij een vervoersvrijwilligersteam samengesteld. Ientje, Lotte, Gamze en Rob zitten in de ploeg. Elliot, onze jongste vrijwilliger, is nu op reis maar heeft aangegeven in september 2023 weer te willen helpen. Elliot: ‘Het is zo goed om te zien hoe vrolijk Roël wordt van het atelier. Ik wil dit graag blijven doen.’ De jongste aanwinst bij de VVV-ers is Daan.

Wij namen onlangs afscheid van Marian. Wel blijft Marian op zaterdag voorlezen aan Denise, iets dat ook door de VVV-ploeg ontstaan is.

Ientje en Roël rond Kerst 2022.

Begeleidend kunstenaar Guy en vrijwilligers Wanda en Heleen bezoeken Roël soms. Zo versierden zij Roëls kamer met zijn werken en de werken van anderen, en een groet van de groep waarin hij tekent: